woensdag 26 maart 2014

Verjaardag Ad

Onlangs was mijn schoonvader jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt. Hij is helemaal weg van koekoeksklokken dus dit snijbestandje van de silhouette kwam nu goed uit.

Gebruikte materialen; Wit, bruin, creme cardstock / Klok -Silhouette- / Stempel; Klok -Clock Maya Road-, Happy Birthday label -Betanical tags Craft Emotions-, Ticket -Hero Arts- / Glimmermist; goud -Avec- / Template; Bricks -TCW- / Modeling Paste -Liquitex- / Perfect pearls; Bronze /  Distressinkt / Stansen; Takje -6003/0032 Noor design-, Hulst -CR1253 Craftables Marianne Design-.

4 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuke kaart voor je schoonvader en wat ook handig met de silhouette een bestandje van een klok te maken.
Ziet er heel leuk uit en je schoonvader is weer blij.
Groetjes, Els

Muuske zei

Leuke koekoeks klok kaart.Mooi gemaakt.Lijkt me wel handig om snijbestandjes te hebben.Hoef je niet zo veel malle te kopen.groetjes Margo.

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

Hele mooie kaart! Ik moet mijn SIlhouette eens vaker gaan gebruiken. Dank je wel voor de tip wat ik met het kuikenkaartje kan doen. Groetjes Sylvia