woensdag 2 april 2014

Make&take Doeading + label challenge Creatijd

Een make en take die ik voor een klein beetje bij Doeading heb gemaakt is deze label met envelop.
Tijdens de workshop de envelop gemaakt en de label, maar thuis heb ik de label en envelop bewerkt, ik kan dat toch beter thuis zoiets, lekker op het gemakje en zo kon ik het ook mooi combineren met 1 van de challenges voor maart bij Creatijd, nl maak een label en gebruik parel pennen.
Mams was zo lief om voor mij het 3D van de vogelkooi in een lijstje uit te knippen, want dat is echt niets voor mij, veel te veel priegelwerk :) Dus dank je wel ma.
Op de label design papier van Studio light geplakt en deze nog bewerkt met stempels en versa mark en daarna met panpastels erover.

Gebruikte materialen; Mal envelop -Dutch Dabadoo- / Papier + plaatjes -Boek mini 85 Studio Light- / Parel rondjes -Xenos- / Pan pastel / Perlen pen; Transparant, Egg White / Stempels; Vlinder, Happy birthday tekst, bloemen -Viva Decor My Paper World-, Proficiat -?- / Distress inkt / Stansen; Label -Creatable Large Oval LR0240 Marianne Design-.

4 opmerkingen:

Els zei

Dit ziet er schitterend mooi uit en wat een lieve ma heb jij.
Leuk dat vogelkooitje.
Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er mooi uit.
Groetjes Miranda

Muuske zei

schitterend geheel.mooi gemaakt.groetjes margo.

Anoniem zei

Een mooi setje samen! Groetjes Sylvia