zondag 21 december 2014

Sneeuwmannen en kerstmannen

Voor mijn neefje en nichtje en hun stiefbroettje- en zusje heb ik ook nog wat gemaakt.
Voor de laatste 2 deze kauwgumverpakkingen.
Alles weer gesneden met de silhouette. De Hoedjes, tekst en sneeuwvlok plus de oogjes van de sneeuwpop allemaal met vinyl. De neus en mondje met een stift gedaan.


En voor mijn nichtje en neefje deze twee vazen/bekers. Gevuld met wat lekkers
Niet echt geweldige foto's, maar kan geen nieuwe maken, want ze staan al bij hun onder de kerstboom.  Bij de eerste beker zitten de sneeuwsterren er nog in, had niet de goede snijstand ingesteld, papier was dikker dan ik dacht, hihi.


Voor hun ook nog deze kerstmannen met candy cane.
De mutsjes en de randen van de mouwen bewerkt met wat sneeuw.
Twijfelde of ik de baard nog door een embossingfolder zou halen, maar was bang dat het dan te druk zou ogen, dus niet meer gedaan.

Voor de honderd kan ik wel wegstrepen;
Zwart wit rood, bril of snor, kerstman en bij de vazen en kauwgomverpakking nog de sneeuwster.


4 opmerkingen:

Els zei

Wow die kauwgomverpakking vind ik zo leuk bedacht en dan die sneeuwman. Echt super leuk gemaakt. En de vaasjes en de Kerstmannen zijn ook weer heel leuk gemaakt ren kan je kan weer wat afstrepen. Die snor is slim bedacht want die had ik niet in de gaten.
Groetjes, Els

Muuske zei

Hoi Alexandra jij bent weer goed aan de freubel geweest.zijn de nichtjes en neefjes weer goed verwend.Leuk gemaakt je creaties.groetjes Margo.

Anoniem zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt!! Je hebt ook weer een hoop kunnen wegstrepen. Groetjes Sylvia

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.