woensdag 3 juni 2015

Verjaardag

Afgelopen maand was ik jarig en voor de kids op het werk moet er dan wat geknutseld worden natuurlijk.
Dit keer aan de slag geweest met de silhouette en vinyl. De snijbestand van de stempel komt van een facebookgroep, de namen met een font uit de silhouette en de raketten en vlinders zijn snijbestandjes van Silhouette zelf, net als de sterren.

Gebruikte materialen; Bekers -Hema- / Vinyl / Silhouette; Vlinders, raketten,sterren, font, stempes met hartjes en sterren / Rietjes -Ikea- / Embossingfolder -Ebosser-.

Zelf ook behoorlijk verwend door familie en vrienden. Van mijn lief kreeg ik de craftspinner, kan ik mooi alle blendingtools kwijt (al moet ik die nu wel eerst gaan verzamelen, hihi).
Van Astrid kreeg ik een prachtig zelfgemaakte tas, superblij mee, dank je wel. Ook mijn mams had nog wat gescrapt, een leuke memoblokjeshouder. En van mijn schoonouders een paar rollen Flex, dus ik kan weer heerlijk aan de freubel.
En van alle opgehaalde verjaardagscenten (en nog wat meer) heb ik de volgende spullen gekocht.

Kan wel weer een jaar vooruit, hihi. En omdat het een demodag was van Marianne Design en ik wat spullen had gekocht van Marianne Design kreeg ik ook nog eens een goodybag. Op de foto staat niet alles want ik heb ook een paar spulletjes aan mijn moeder gegeven.

Dat word weer heel veel genieten.

2 opmerkingen:

Muuske zei

Leuke cadeautjes heb je voor de kinderen gemaakt.En wat ben jij verwent geworden Alexandra.Mooie spulletjes heb je uitgezocht.groetjes Margo.

Els zei

Erg leuk die bekers en wat heerlijk dat je zoveel leuks kan maken met een beetje hulp van Sil.
Jeetje en wat heb je lekker veel kunnen kopen van je verjaardagsgeld.
Leuke ook die ronde blendingtools. Ziet er super uit en geniet ervan.
Groetjes, Els